sreda, avgust 02, 2006

Igra živcev – Netless – 25. dan

Z nekaj zamude, raje sem tipkal, delal in razmišljal o "večjih stvareh"...

Nove osebe:
T1TiTo – veliki človek pri T1, tisti, čigar besede so "Ti tja", "Ti to",.. Skratka, tisti, ki razporeja marljive delavce komu in kdaj naj priključijo ali bodisi izključijo povezavo.

Moji vsakodnevni klici na T2 so mi vedno bolj podobni kričanju v globoko brezno iz katerega prihaja zamolkel odmev. Šele minule dni sem razumel kaj mi govori:"Nenenene, ne nam težit, boli nas, boli nas, boli nas, mi nič ne moremo, kliči, kliči, T1,T1 je vsega kriv..."
Hm, vredno premisleka, kdo drugi pa bo veliki zarotnik kot stari T1!? Toda koga poklicati? Čas za sprehod po imeniku mojega mobitela. Kličem kolega, ki je pred leti delal na T1 in že zvoni, pojasnim, v odgovor dobim mobištevilko. Njega, tistega, ki odloča – T1TiTo.

Čas: 1.8.2006, blizu 10h zjutraj, klic Velikega T1TiTo
T1TiTo: Prosim! (smrtno resen glas)
Me: Lep pozdrav! Sem Me, obračam se na vas z naslednjim problemom..
T1TiTo: Govori!
Me: Pred enim slabim mesecem ste mi iztaknili kabel za S1, nekako sem upal, da ga boste pretaknili na T2.. Oni (T2), pravijo da so poslali "prošnjo" in da čakajo samo vas.
T1TiTo: Hm, naslov bom potreboval. Traja pravite? Morate vedeti, da smo sredi poletja, dopusti in neurja nam prinašajo precej dela. Bom preveril.
Pogovor je bil hitro končan, brez odvečnega protokola, za katerega nekatri skušajo skriti svojo neorganiziranost.

Čas: 1.8.2006, nekaj minut po prvem razgovoru
Me: Lep pozdrav, ponovno Me!
T1TiTo: Sem preveril, pri nas ni še nobenega naročila!
Me: Hm, T2 trdi, da je bilo poslano konec prejšnjega tedna k vam? Ali se lahko nagaja še kje na poti? Recimo v administraciji?
T1TiTo: Načeloma ne, vsa naročila pridejo takoj k meni, nato jih razporedimo glede na razpoložljivost delovne sile. Skratka, če bi bilo pri nas, bi jaz vedel za njega.
Me: A tako. Hvala za pomoč … Bom ponovno preveril pri T2.

Čas: 1.8.2006, okrog 11h
T2: T2, XYX tukaj.
Me: Lep pozdrav, Me tukaj, ponovno kličem v zvezi s priklopom XYX…
T2: Samo trenutek,… (zopet ponavljam naslov, črkujem priimek,..)
T2: Situacija je naslednja, 25.7 smo poslali zahtevek za priklop na T1 in do danes še ni bilo odgovora. (takrat sem že pozabil, da so mi v petek omenili, da prošnje še niso poslali, sedaj naj bi bila poslana že v torek – takrat naj bi prišel šele odgovor na poizvedbo iz strani T1)
Me: In kdaj bom lahko kaj izvedel? Zadnjič sem tudi prosil, če me lahko nekdo od odgovornih pokliče in mi razloži zakaj se priklop vleče v nedogled, seveda klica ni bilo! Vaša sodelavka pa je obljubila, da bo zadevo zabeležila in posredovala naprej …
T2: Hm, ja, o tem ne vem nič.
Me: Slab mesec, dobre tri tedne mineva! Občutek imam, da se zadeva nikamor ne premakne!
T2: Čakamo odgovor T1 imajo petnajst dni časa zanj! Tako, da boste priključeni v sedmih najpozneje desetih dneh.
Me: No, nenazadnje sem zadevo preveril pri T1 in vaše prošnje še niso prejeli!
T2: Do teh podatkov jaz nimam dostopa, ne vemo kaj se dogaja pri T1…
Me: Ok, potem naj še kar naprej čakam in "težim"… Trdite pa, da je bila prošnja 100% poslana?
T2: Da, poslana! (ponovi še zgodbo o tednu, največ desetih dneh)
Me: No, pa bom še "malo" počakal... Lep pozdrav! (kaj pa je teden proti večnosti si mislim)

Razmišljam:
- o tem, da se mi nekdo ves čas laže, morda gre le za taktiko stalnega dezinformiranja, potrjena dejstva naslednjič zanikaj, prestavi jih v drug časovni okvir in s tem zmedi "sovražnika", do te meje, da bo "ko bo" končno priključen imel občutek, da se je vse skupaj odvrtelo v nekaj urah in bo z dosežkom skrajno zadovoljen
- o tem, da se nekomu zgubljajo/bežijo podatki iz "podatkovnega skladišča", kar je za čas sodobnih sistemov za upravljanje podatkovnih baz, dokaj nerazumljivo-neverjetno
- o tem, da sem nor, da se še vedno bodem z njimi

Pripis:
- v ponedeljek se nisem več uspel prijaviti v poštni sistem S1, seveda brez obvestila, njihovega help-deska pa tudi ne bom več klical, predvidevam da je account blokiran
- še vedno ni odgovora na reklamacijo računa za mesec julij iz strani S1
- tudi danes, me ni nihče poklical od "odgovornih" iz strani T2 in razložil, da gre za povsem navaden postopek priklopa in da je moja tega nerazumljiva

Ni komentarjev: